גנץ בוועידת הדמוקרטיה: "לא תהיה סובלנות לטרור ופורענות"

איתי גדסי No Comments on גנץ בוועידת הדמוקרטיה: "לא תהיה סובלנות לטרור ופורענות"

שר הביטחון בני גנץ, נאם הבוקר בוועידת עיתון "הארץ" וסיפר על מטרותיו כשר ביטחון ועל האתגרים עימם מתמודדת מדינת ישראל מול הפשיעה הלאומנית והאתגרים הביטחוניים בשלל הגזרות | ברקע הביקורת משמאל על אופי השיח במדינת ישראל סיפר גנץ כי הוא מחליף מספר טלפון מדי חודש כתוצאה ממתקפות קשות מהצד השמאלי של המפה הפוליטית

צילום: ועידת הארץ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון בני גנץ, נאם הבוקר (ג') בוועידת הדמוקרטיה של "הארץ" בשיתוף מכון זולת לשוויון וזכויות אדם, והקרן החדשה לישראל. גנץ אמר כי : "בימים הקרובים אקיים דיון מקיף ואנחה על שורה של פעולות לחיזוק האכיפה נגד הפשיעה הלאומנית ביהודה ושומרון"

בנוגע להסתה ברחוב הישראלי אמר גנץ: "האווירה הרעילה במדינת ישראל נובעת מאי קבלת כללי המשחק והפעולה הדמוקרטיים, וההסתה מחלחלת לשטח. אני חושש בעיקר לחיי האזרחים ברחוב, לחברות וחברי הכנסת וראשי עמותות שאינם מאובטחים. כולנו חייבים להפנים שההקשה על המקלדת, עלולה להיות חצי הדרך ללחיצה על ההדק. שלנו, כממשלה שיש בה ימין ושמאל, ישנה אחריות על כל החברה הישראלית. אלו שבחרו בנו ואלו שלא. גם לאופוזיציה יש אחריות, וגם לראש האופוזיציה. מי שלא מממש אותה, מועל בתפקידו."

עוד אמר שר הביטחון, כי: "ישנה עלייה בפשיעה הלאומנית, וגם במעצרים ובפעולות של מערכת הביטחון בנושא. על פי הנתונים שבידי, בשנה האחרונה כמעט הכפלנו את כמות כתבי האישום מול פשיעה לאומנית, ובימים הקרובים בכוונתי לקיים דיון מקיף של כלל הגופים הרלבנטיים, ולהנחות על סדרה של פעולות נוספות להגברת האכיפה, שילוב טוב יותר בין הגופים, והתמודדות כוללת עם התופעה שהגיעה גם לפגיעה בחיילי צה"ל עצמם. לא תהיה סובלנות לטרור ופורענות, משום צד."

עוד הוסיף שר הביטחון גנץ בוועידת ישראל לדמוקרטיה: "אני אומר זאת בכאב – אני מחליף את הטלפון כל חודשיים כתוצאה מהתקפות של השמאל ולא של הימין".



0 תגובות